Mgr. Vladimír VANĚK, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585634645

Katedra algebry a geometrie

Přírodovědecká fakulta

17. listopadu 12

5.017

odborný asistent

ČLÁNEK
Vaněk V. Číselně-teoretické úlohy v Matematickém klokanovi. Matematika - fyzika - informatika. 2024.
Nocar D., Vaněk V. Matematický klokan pro žáky základních škol II. Matematika - fyzika - informatika. 2023.
Nocar D., Vaněk V. Matematický klokan pro žáky základních škol I. Matematika - fyzika - informatika. 2022.
Vaněk V., Nocar D. Počítejte s klokanem - Benjamín. Učitel matematiky. 2022.
Čtvrtlík F., Tüdös Z., Szász P., Molnár J., Vaněk V. Characteristic CT features of pheochromocytomas - probability model calculation tool based on a multicentric study. BIOMEDICAL PAPERS-OLOMOUC. 2019.
Vaněk V., Calábek P., Nocar D. České stopy v Matematickém klokanovi. Matematika - fyzika - informatika. 2018.
Švrček F., Vaněk V. O jedné zajímavé úloze z Matematického klokana. Matematika - fyzika - informatika. 2010.
Vaněk V., Molnár J. Z dobré praxe. Učitel matematiky. 2009.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Vaněk V., Vaňková L. Překlenovací kurzy na vysokých školách. In Slavíčková M. (Eds.) DVA DNI S DIDAKTIKOU MATEMATIKY 2022. 2022.
Škrabánková J., Kočí P., Vaněk V., Nocar D. Differences in Attitudes to Solving Task by Gifted and Standard Students Monitored by the Eye Tracking Technology – Pilot Study. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) ICERI2019 Proceedings. 2019.
Vaněk V., Nocar D., Škrabánková J., Kočí P. Disadvantages of interdisciplinarity in mathematics. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) ICERI2019 Proceedings. 2019.
Nocar D., Živný M., Vaněk V., Škrabánková J., Kočí P. Interdisciplinary Approach in Teaching Human Biology Realized within the Project “Nature”. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) ICERI2019 Proceedings. 2019.
Vaněk V., Nocar D., Škrabánková J., Kočí P. Interdisciplinary relations in teaching mathematics and chemistry. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) INTED2019 Proceedings. 2019.
Nocar D., Vaněk V., Škrabánková J., Kočí P. Interdisciplinary Relations with Mathematics in Teaching of Natural Science Realized within the Project Nature. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) INTED2019 Proceedings. 2019.
Kočí P., Škrabánková J., Vaněk V., Nocar D. School Scientific Investigation. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) INTED2019 Proceedings. 2019.
Kočí P., Škrabánková J., Vaněk V., Nocar D. Students‘ Strategies during Solving Physics Tasks Described Thank to the Combination of an Eye-Tracker and a Pen-Tablet. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) ICERI2019 Proceedings. 2019.
Škrabánková J., Vaněk V., Kočí P., Nocar D. Use of Eye Tracking Method in the Research for Visualization and Interpretation of Student Strategies in Solving Natural Science-Based Tasks. In Chova LG., Martínez AL., Torres IC. (Eds.) INTED2019 Proceedings. 2019.
Vaněk V. Materiály podporující spolupráci učitelů matematiky a přírodovědných předmětů. In Zhouf J. (Eds.) Ani jeden matematický talent nazmar 2017. 2018.
Vaněk V. Matematika v kontextu přírodovědných oborů. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016. 2016.
Bazgier V., Vinter V. Analýza názorů studentů na e-learningovou formu výuky botaniky. In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Štěpánková B. Evaluace projektu Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí (Reg. číslo projektu: CZ. 1.07/2.2.00/15.0310). In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Calábek P. Funkcionální rovnice na mezinárodních matematických soutěžích. In Vaněk V., Calábek P., Raška J., Molnár J. (Eds.) MAKOS 2012. 2013.
Vaněk V. Jak udělat výuku matematiky zajímavější pomocí softwaru Mathematica. In Vaněk V., Calábek P., Raška J., Molnár J. (Eds.) MAKOS 2012. 2013.
Calábek P., Švrček J. Matematické třídy na GMK v Bílovci (historie a současnost). In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Vinter V., Bazgier V. Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin. In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Vaněk V. Fractal Geometry at Secondary Schools. Mathematica IV, Scientific Issues. 2012.
VANĚK V. Fraktály na střední škole. In Kvítek L. (Eds.) Přírodní vědy pod drobnohledem. 2012.
Vaněk V. Logika. In Kvítek L. (Eds.) Přírodní vědy pod drobnohledem. 2012.
VANĚK V. Nereálná čísla. In Kvítek L. (Eds.) Aplikace výsledků základního výzkumu v oblasti přírodních věd do praxe. 2012.
VANĚK V. Netradiční úlohy řešené tradiční matematikou. In Kvítek L. (Eds.) Metody výzkumu v oblasti přírodních věd. 2012.
VANĚK V., VAŇKOVÁ L., Olšáková V. Talent Identification, Development and Competitivness. In . (Eds.) 2012.
VANĚK V., ŠVRČEK F. O jedné "klokanské" úloze. In . (Eds.) Makos 2010. 2011.
Vaněk V. Přírodovědec - fraktály. In Vaněk V., Calábek P. (Eds.) Makos 2009. 2010.
Vaněk V., Nocar D. THE BEGINNING OF THE CONTENT AND LANGUAGE INTERGRATED LEARNING AT THE DEPARTMENT OF MATHEMATICS AT THE FACULTY OF EDUCATION AT PALACKY UNIVERSITY IN OLOMOUC. In . (Eds.) CAREER-EU 2010 European Career Guidance Counselling Conference Proceedings. 2010.
Calábek P. Úlohy Středoevropské matematické olympiády. In Vaněk V., Calábek P. (Eds.) Makos 2009. 2010.
Švrček J. Využití shodnosti při řešení planimetrických úloh. In Vaněk V., Calábek P. (Eds.) MAKOS 2009. 2010.
Vaněk V. Co se do Matematického klokana nedostalo. Ani jeden matematický talent nazmar. 2009.
Vaněk V. Biologické aspekty matematického nadání. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. 2008.
Vaněk V., Švrček J., Calábek P., Horenský R., Molnár J., Zatloukalová S. Nové formy práce s matematickými talenty. Možné cesty pozitivní změny postoje mládeže k přírodním vědám. 2008.
Vaněk V. Jsou v matematických třídách matematicky nadaní žáci? Ani jeden matematický talent nazmar III. 2007.
Vaněk V. Eine Unterrichtsmethode, die für die Ausbildung der matematisch begabted Schülern geeignet ist. Sborník ke konferenci Trendy technického vzdělávání. 2005.
Vaněk V. Historie a současnost matematických tříd gymnázií v ČR. Sborník ke konferenci 6. vedecká konferencia doktoradnov a mladých vedeckých procovníkov. 2005.
Vaněk V. Projekt FRVŠ na rok 2004: Péče o talenty v matematice. Ani jeden matematický talent nazmar. 2005.
Vaněk V. Renzulliho metoda a matematicky nadaný žák. Sborník k mezinárodnímu workshopu MAKOS 2004. 2005.
Vaněk V. O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků. Sborník ke konferenci Reflexe současných problémů pedagogiky v disertačních pracích studentů doktorského studijního programu II. 2004.
Vaněk V. Problémy tříd se zaměřením na matematiku. Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků na CD-ROMu, XXII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. 2004.
Vaněk V. Matematické soutěže jako forma peče o žáka nadaného na matematiku. Sborník ke konferenci Reflexe současných problémů pedagogiky v disertačních pracích studentů doktorského studijního programu I. 2003.
Vaněk V. Matematický talent. Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků na CD-ROMu, XXI. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. 2003.
Vaněk V., Novák B. ŘEŠENÍ SOUTĚŽNÍ ÚLOHY JAKO PROSTŘEDEK ROZVOJE OSOBNOSTI ŽÁKA S NADÁNÍM PRO MATEMATIKU. Proceedings of the International Conference The Decidable and the Undecidable in Mathematics Education. 2003.
KNIHA - CELEK
Chodorová M., Juklová L., Švrček J., Vaněk V. Řešení vybraných konstrukčních úloh. 2019.
Vaněk V., Vaňková L. Introduction to Mathematics. 2015.
Vaněk V. Úvod do matematiky. 2015.
Kaslová M., Olšáková A., Vaněk V., Vondráková E. Nadprůměrné dítě a příprava na školní matematiku. 2012.
Pomykalová E., Machačíková I., Mannheimová D., Molnár J., Sušilová J., Vaněk V. Nadstandardní úlohy z matematiky v inkluzivním prostředí gymnázia (s komentářem pro učitele). 2012.
Bártková E., Olšáková V., Močičková K., Vondráková E., Vaněk V. Nestandardní úlohy v inkluzivním prostředí 2. stupně základních škol (s komentářem pro učitele). 2012.
Molnár J., Švrček J., Vaněk V., Hátle J. Vybrané úlohy z matematiky (nejen pro střední školy). 2012.
Bártková E., Bártek K. Aplikované informační technologie 2. In Nocar D., Vaněk V., Lavrinčík J. (Eds.) 2011.
Vaněk V., Molnár J., Schubertová S. Konstruktivismus ve výučování matematice. Konstruktivismus ve výučování matematice. 2008.
Vaněk V., Švrček J., Calábek P. Péče o matematické talenty v České republice. Péče o matematické talenty v České republice. 2008.
Bílek M., Calábek P., Jurčák J., Molnár J., Nezvalová D., Švrček J., Vaněk V. Kompetence a standardy v počáteční přípravě učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. Kompetence a standardy v počáteční přípravě učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. 2007.
Hodaňová J., Vaněk V., Horenský R. Počítejte s Klokanem "Kadet". Počítejte s Klokanem. 2007.
Gavalcová T., Haviger J., Pražák P., Vaněk V. Úvod do matematiky. Úvod do matematiky. 2007.
Vaněk V., Nocar D., Hodaňová J. Konstrukční geometrie I - Kuželosečky. Konstrukční geometrie I - Kuželosečky. 2005.
KAPITOLA V KNIZE
Vaněk V., Peška P. Origami, czyli matematyka w sztuce. Matematyka w przyrodzie i sztuce, tom 4. 2016.
Vaněk V. Matematika a počasí. Matematyka w przyrodzie i sztuce matematyka, przyroda i sztuka w ksztalceniu powszechnym. 2013.
VANĚK V. Fraktály v přírodě. In . (Eds.) Matematyka v przyrodzie – matematika i przyroda wkształceniu powszechnym. 2011.
BÁRTKOVÁ E., BÁRTEK K., NOCAR D., VANĚK V. Matematika v genetice. Matematyka v przyrodzie – matematika i przyroda w kształceniu powszechnym. 2011.
Vaněk V., Vaňková L. Příručka pro začínající učitele matematiky. Příručka pro začínající učitele matematiky. 2009.
Vaněk V., Molnár J., Švrček J., Calábek P. Didaktika matematiky. Počáteční vzdělání učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. 2008.
ABSTRAKT
Vaněk V. Biologické aspekty matematického nadání. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol - sborník abstraktů. 2008.
Vaněk V. Možnosti spolupráce učitelů středních a vysokých škol. Nové metody propagace přírodních věd mezi mládeží aneb Věda je zábava (2008). 2008.
SBORNÍK - CELEK
Ulovec A. Matherials for teaching together: Science and mathematics teachers collaborating for better results. In Vaněk ., Čeretková S., Di Paola B., Hughes R., Μουσουλίδης Ν., Lamanauskas V., Ulovec A., Vaňková L., Kadlecová H., Vaněk V. (Eds.) 2016.
Ulovec A. Lesson plans. In Vaněk V. (Eds.) 2014.
Vaněk V. MAKOS 2012. In Calábek P., Raška J., Molnár J. (Eds.) 2013.
Calábek P. Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. In Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) 2013.
Vaněk V., Calábek P. MAKOS 2009. 2010.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Švrček J. Metodické listy z matematiky pro gymnázia a základní vzdělávání. In Švrček J., Molnár J., Calábek P., Vaněk V., Zelendová E. (Eds.) Metodické listy z matematiky pro gymnázia a základní vzdělávání. 2014.
ZPRÁVA
Molnár J., Kršková M., Slezáková J., Vaněk V. Zpráva. Analýza dat získaných rozborem odpovědí žáků Gymnázia Zlín Lesní čtvrť. 2010.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Didaktika matematiky KAG/MDIM7 ZS Cv 2
Mimoškolní praxe - DG KAG/MPD ZS Cv 0
Mimoškolní praxe - matematika KAG/MPM ZS Cv 0
Společná náslechová praxe - DG KAG/SNPD ZS Cv 0
Společná náslechová praxe - matematika KAG/SNPM ZS Cv 0
Praxe k diplomové práci PRF/PDP ZS Cv 2
Seminář k bakalářské práci 1 PRF/SBPU1 ZS Se 0
Seminář k bakalářské práci 2 PRF/SBPU2 LS Se 0
Seminář k diplomové práci 3 PRF/SDPU3 LS Se 0
Matematika 1 KAG/IMAT1 ZS 2
Seminář z elementární matematiky KAG/KSEM ZS Se 0

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)