Pomozte nám udělat z UP místo vstřícné pro rodiče i děti – stačí vyplnit dotazník

Foto: Vojtěch Duda
Středa 10. srpen 2022, 11:13 – Text: (red)

Jak sladit rodičovství a studentský či pracovní život na univerzitě? Nevyhnutelná otázka, která nemine žádného z rodičů – ať už současných, nebo budoucích. S pomocí vašich odpovědí v dotazníku bychom chtěli zajistit, aby byl právě na naší univerzitě souběh těchto dvou světů co nejjednodušší a nejpřirozenější.  

Pokud tedy studujete nebo pracujete na UP a zároveň vychováváte jednoho nebo více potomků, nebo se na tuto životní roli třeba teprve chystáte, pomozte nám odbourat co nejvíce překážek a úskalí. Chceme znát váš názor na existující služby a nabídky UP, zjistit, jak hodnotíte své pracoviště z hlediska pohybu s dětmi, a v neposlední řadě se zeptat, zda byste měli zájem o zavedení dětských skupin pro děti studentů a zaměstnanců UP.  

Pokud vás téma zajímá, přestože děti nemáte, jsou už dospělé či na UP již nepůsobíte, i vaše podněty prostřednictvím dotazníku velmi uvítáme. 

Těšíme se na vaše odpovědi, které nám pomůžou zavést konkrétní zlepšení, tak aby Univerzita Palackého byla vstřícným místem pro rodiče i jejich děti.

Dotazník můžete vyplňovat zde, zabere vám to jen pár minut a vaše odpovědi budou zpracovávány anonymně.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)