Exciting Hybrid Workshop about Generation Z and co-engaging your student communities

Čtvrtek 28. duben 2022, 10:23

Generation Z, also known as Gen Z, refers to the youngest generation born between 1996 and 2010, that will soon after finishing their studies enter the workforce and become a leading and influential part of the society. 

Have you considered all facts, values, traits of the Gen Z while addressing them? Does your way of communication fully attract the attention of your students? Or should you reconsider your current approach and teaching methods?

 

Join us and participate in this upcoming workshop to find out more from the key findings of Strateggo, a Prague-based Strategic Marketing Agency, and Palacký University about students from our bachelor and master studies.  We conducted an extensive survey in November 2021 and would like to share the findings that can be relevant to all Aurora universities working on the co-engagement of their young student communities.

 

The workshop on Generation Z with Mr. Císař from Strateggo will be held on May 12 from 10:00–12:00 in a hybrid form and in the English language

 

Participants can enroll online using these two links:

 

Participants from Palacký University can enroll via this link.

 

Aurora Participants from outside of Palacký University (and from Associate partners) can enroll via this link.

 

Flyer

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)