INTERNATIONAL STUDENTS: STUDY IN social media ambassadors

Ilustrační foto: lisa, pexels.com
Úterý 2. srpen 2022, 8:28

We are sharing an offer to become a STUDY IN social media ambassador. The offer is for all international degree students and exchange students coming to study at Palacký University in Fall semester 2022/2023.

STUDY IN is looiking for the voice of the international student community who will be sharing their experience from life and studies in the Czech Republic.

How can you apply? 

  • Fill in this form
  • Upload 300-500 words article on one of the following topics: 

    • "Culture shock and how I got over it" 
    • "What led me to choose the Czech Republic" 

    • "My experiences from the first days in the Czech Republic" 

  • Upload an up to 2 min video where you introduce yourself and your experience regarding your chosen topic

  • In your application, indicate which platforms you are interested in (1 to 3 options): Instagram, YouTube, Student Blog

Deadline: 11.9.2022

You will get:

  • A chance to be part of the STUDY IN webinars and to share and exchange your experience
  • Practical experience with social media, marketing, and video making
  • A great reference that will shine in your CV

For more information, visit STUDY IN web page.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)