Změna příspěvku na stravování

Středa 1. duben 2020, 11:15

V návaznosti na zvýšení příspěvku zaměstnavatele na jídlo v menze na 55 Kč, o kterém bylo rozhodnuto na úrovni UP, vedení přírodovědecké fakulty za souhlasu odborové organizace rozhodlo o zvýšení nominální hodnoty stravenek na 100 Kč.

Současně se zvyšuje příspěvek ze sociální fondu na podíl zaměstnance na ceně jídla v menze nebo stravenky na 30 Kč; tento byl odsouhlasen omezeně na dobu určitou do 31.8.2021.

Podíl na ceně oběda v menze (cena hlavního jídla/minutky podle výběru z nabídky menzy zůstává různá, cena polévky se snižuje na 5 Kč):

  • 55 Kč hradí zaměstnavatel z provozních prostředků
  • zaměstnanec doplácí zbytek ceny oběda, na tento díl zaměstnanec obdrží příspěvek ze sociálního fondu ve výši 30 Kč

Podíl na nominální hodnotě stravenky (100 Kč):

  • 55 Kč hradí zaměstnavatel z provozních prostředků
  • 45 Kč platí zaměstnanec, na tento díl zaměstnanec obdrží příspěvek ze sociálního fondu ve výši 30 Kč

Další dosavadní pravidla k příspěvkům na stravování zůstávají beze změny.

Všechny tyto novinky jsou účinné od 1.4.2020 a ty, které byly schvalovány na úrovni fakulty, jsou zakotveny v Novele č. 6 k Rozhodnutí děkana Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci č. A-14/8/RD – Poskytování příspěvků, darů a návratných půjček ze sociálního fondu Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)